ذهن روشن
دقایقی پیش سایت رولینگ در قسمت کتاب جدیدش به روز شد و اطلاع داد که در کنار نوشتن کتاب “خلاء موقت” در حال کار بر روی کتاب دایره المعارف هری پاتر هم هست که مکمل بزرگترین و مشهور ترین مجموعه کتاب جهان است. ضمنا حق امتیاز فروش آن به موسسات خیریه خواهد رسید.

جو رولینگ گفته است:

من همیشه برای نوشتن کتاب بعدی هری پاتر از واژه “هرگز” استفاده نکردم. چون مشخص نیست چه اتفاقی پیش آید. من هنوز هیچ ایده ای برای نوشتن کتاب بعدی هری پاتر تدارم و فکر می کنم داستان او در 7 کتاب منتشر شده به پایان رسیده است.

خیلی وقت است که به طرفداران خود قول دادم که دایره المعارف دنیای هری را می نویسم و در حال کار بر روی آن هستم، کار زمان گیری هست و توانستم برخی از قسمت های آن را به پایان ببرم و در پاترمور منتشر کنم. اما به محض اینکه کتاب کامل شود آن را منتشر می کنم و تمام در آمد آن را می خواهم به خیریه اهدا کنم.

روز گذشته اعلام شد که آخرین اثر خانم رولینگ با عنوان “خلاء موقت” در 27 سپتامبر (6 مهر) رسما منتشر خواهد شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, :: 15:6
نیماراد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ذهن روشن و آدرس lightmind.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 43539
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1